zaterdag 28 juli 2012

Opgemaakte producten: Juli


Als eerste wil ik even kwijt dat de foto's très terrible zijn door de omslag van het weer ineens. Mijn kamer wordt nu alleen belicht door mijn lampen, dus daglicht laat me in beetje in de steek.



Een bescheiden triootje is het ditmaal, want toen ik bedacht dit bericht te maken, toen had ik ook al andere producten weggegooit.

Alseerste zien we rechtsonder mijn HEMA poeder. Naar mijn mening was het een erg fijne poeder. Je voelde hem niet zitten en het gaf geen vies bruin gevoel. Door deze poeder (vooral in de winter) zie je er een stuk frisser uit en dat vond ik er erg fijn aan. Hiernaast was dit ook mijn eerste poeder, ik hoop dat ik net zo'n goeie vind, ik heb hier nu nog geen vervanger voor. Nu door de zomer heb ik dit product ook gelukkig niet nodig.

Bovenaan zien we mijn Essence Multi Dimension nagellak, nr. 67 Just Shout. Wat een prachtkleur! Maar over dit product heb ik het al eens eerder gehad, als vergelijking naar Chanel Distraction in een van mijn vorige swatches. Dit is mijn eerste nagellakje die ik helemaal op heb gemaakt. Ik kon deze kleur bij alles dragen, geweldig gewoon. Het enige minpuntje is de kwaliteit, hij chipte best snel. Maarja, in vergelijking met de prijs is dit wel oké.

Als laatste een kruidvat lippenbalsem op basis van kamille en échinacée. Het is een goeie verzorgende lippenbalsem om aan te raden. Ik heb dezelfde ook van Labello gehad en beide verzorgen ze even goed. Alleen bij die van Labello ruikt hij net wat lekkerder, daar is een extra geurtje aan toegevoegd. Verder heb ik altijd een lippenbalsem bij me en gebruik dit product ook regelmatig.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten