woensdag 11 juli 2012

Wishlist du jour


Iedere maand zal ik dit topic 'Wishlist du jour' doorvoeren, zodat jullie kunnen kijken welke dingen ik erg graag in mijn bezit zou willen hebben. 

Beige blazer - H&M 
Ik ben al zooo lang op zoek naar de perfecte beige blazer, maar ik durf nooit iets via webshops te kopen omdat ik bang ben dat het niet zou passen. Ik heb zo vaak in winkels dat ik iets pas en dat het helemaal niet goed zit. Dus daarom moet ik helaas nog steeds op zoektocht naar een beige blazer.
Bij H&M. - €19.95


Parfum: Candy - Prada
Deze geur lijkt mij zo overheerlijk! Hij schijnt naar caramel en andere zoete dingen te ruiken. Ik ben zeker benieuwd of ik hier een testertje kan van bemachtigen. Niet alleen de omschrijving van de geur is interessant,  ook de flacon ziet er prachtig uit. 
Ici Paris XL - €97.90

Hydra Zen Neurocalm - Lancôme
Dit is een dagcrème die geschikt is voor ieder type huid. Ook kom ik steeds recensies tegen dat deze crème bij veel mensen voor een mooie egale huid zorgt. Wie wil dit nou niet?
Ici Paris XL - €56.01

Morning Rose - Chanel
Na veel nagellakjes uitproberen wil ik wel eens overstag gaan naar een wat luxer merk, zoals deze nagellak van Chanel. Ik vind de kleur prachtig: mooi lichtroze met glitters. Zelf houdt ik niet echt van die plastic barbie roze kleur, dus al veel nagellakjes vallen dan af. 
Ici Paris XL / Douglas - €22.50

Spijkerjasje
Net zoals dat ik opzoek ben naar de perfecte beige blazer, moet ik ook nog het perfecte spijkerjasje tegenkomen. Helaas komt het plaatje van hierboven niet van een webshop, dus weet ik ook niet waar dit jasje vandaan is.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten