zondag 8 juli 2012

Review: Trésor Midnight Rose Parfum



Ik vind Lancôme echt een geweldig merk. Ongeveer vijf jaar geleden maakte ik voor het eerst kennis met dit product. Toen had ik mijn eerste dagcrème van Lancôme van mijn moeder gekregen. Ik heb namelijk een gevoelige huid die niet tegen ieder smeerseltje kan. Nevertheless, mijn artikel gaat over het parfum van Lancôme en niet de dagcrème.




Ik ben echt een hele grote fan van Emma Watson. Zij is echt mijn rolemodel. Via haar newsfeed kreeg ik de melding door dat zij het nieuwe gezicht zou zijn van dit parfum. Ik moest en zou hier een testertje van in bezit krijgen en uiteindelijk bemachtigde ik dat ook! Uiteindelijk na lang sparen heb ik zelf ook de 75 ml flacon gekocht bij Ici Paris. Dit parfum staat nu groots uitgestalt in mijn parfum stash. Op dit parfum ben ik ook het meest trots!


Dit is dan ook de beschrijving die de officiele site van Lancôme geeft:

Top Notes: Raspberry, Black currant bud absolute 
Middle Notes: Rose absolute, Jasmine 
Base Notes: Vanilla, Musk
Zelf noem ik het altijd 'echt een snoepjes geur' omdat hij echt heel lekker zoet is. Hij doet me echt denken aan Skittles snoepjes, maar dan ook op een fruitige manier. 
Ik heb al meerdere complimentjes gehad tijdens het dragen van dit parfum.


Dit parfum past meer bij de herfst en de winter omdat het een wat warmere en zwaardere geur is, daarom draag ik het nu wat minder. Maar ik weet zeker, wanneer september begint, zal ik dit parfum zeker vaker weer gaan dragen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten