vrijdag 6 juli 2012

Hallo! Bijna nieuwe blogger over here!

Hoi! Nieuwe blogger over here!
Nou, niet helemaal nieuw hoor. Dit account had ik al in 2010 aangemaakt, maar ik heb het nooit bijgehouden.
Daarom een nieuwe start. Weer deze blog een nieuw leven inblazen.

Allereerst zal het vast leuk zijn als ik iets over mezelf vertel.
Nu 17 jaar en wonende in Vlaardingen, een klein stadje in de buurt van Rotterdam.
De zomervakantie is net begonnen maar daarna start mijn examenjaar, VWO 6. Klinkt raar omdat te zeggen hoor, 'examenjaar'.. Vooral het vierde en vijfde jaar zijn gevlogen, ineens gaat het heel snel.

In mijn toekomstige blogposts zal je naderhand meer over mij te weten komen. Ook zal ik interessante artikels plaatsen en leuke beautyreviews. Zelf hou ik heel erg van beautyartikelen. Verder heb ik zelf ook andere beautybloggers bij mijn favorieten staan.
http://veracamilla.nl/
http://lottelovesbeauty.blogspot.nl
http://www.joliette.be/
Deze drie bloggen hierboven behoren tot mijn dagelijkste bezigheden.
Zelf hou ik ook erg van boeken, films en niet te vergeten (!!!) parfum. Parfum kan je niet echt tot beauty rekenen, maar zelf hoort dat ook tot mijn dagelijkse benodigdheden. Ik hou echt ontzettend van parfum. Heel vaak doet een bepaalde geur me ook aan een herinnering denken.

Nou, even een inleiding in een notendop. Veel vermaak bij het lezen van de aankomende blogs.

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je begint met bloggen,
    zit volgend jaar ook in VWO 6
    en ben best wel zenuwachtig ervoor,
    jij?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het inderdaad ook heel spannend. Ik zou het echt erg vinden als ik zou zakken, maar daar gaan we maar niet vanuit! :)

      Verwijderen
    2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen