donderdag 26 juli 2012

NOTD: Chanel Distraction 549


Ahh, is 'hij' niet mooi?! Ik wist niet hoe ik nagellak moest benoemen, maar doordat het 'Le vernis' heet, lijkt het me aan dat het mannelijk is, dus zodoende: hij. Maar.. We komen hier niet voor een Franse les, maar om dit mooie kleurtje van Chanel te bewonderen.

Bij dit mooie weer hoort toch immers ook een warm zomers tintje? Dat dacht ik ook!

Nadat mijn Essence lakje van de multi dimension collectie (67 Just Shout) van vorig jaar zomer op was wilde ik een soortgelijke kleur ervoor terug hebben. Deze oranje koraal kleur was dan ook mijn eerste opgemaakte nagellakproduct.

Alleen had ik bij het Essence nagellakje dat de substantie heel snel dik en klonterig werd en hij chipte redelijk snel.

Dit verwacht ik bij dit lakje niet.



C'est la swatches! Lekker in de tuin m'n nagels gelakt.
Omdat Chanel lakjes best prijzig zijn, zal ik niet heel erg vaak een swatch van zo'n soort lakje maken. Daar heb ik simpelweg nog te weinig geld voor. Maar wie weet welk volgend lakje in mijn bezit komt! Misschien een leuke herfstachtige tint? Tips voor leuke lakjes zijn altijd welkom!




By the way, wat je rechts op mijn nagel ziet is geen rare afdruk van het stoten, het is een weerspiegeling op m'n nagels.


Oepsie, vergeten mijn duim goed te lakken! Dit was nog door de verschillende kleuren uittesten in de winkel.
De linkse is: Chanel May
De middelste is: Rose Exuberant
Rechts is: Chanel Distraction




Geen opmerkingen:

Een reactie posten