zondag 8 juli 2012

Persoonlijk: Nieuw stukje decoratie in mijn kamer.

Toen een poosje geleden een vriendin van mij een sieradenrek had gekocht, wist ik zeker dat ik dat ook heel handig kon gebruiken voor mijn sieraden. Mijn sieraden zaten tot nu aan toe geplet in een doosje van de Xenox. Hierdoor waren mijn verenoorbellen helemaal stuk gegaan. Harstikke zonde natuurlijk. Maar zoals iedereen weleens meegemaakt zal hebben: Als je ergens naar zoekt in de winkels, kan je het niet vinden en als je er niet naar zoekt, loop je er gewoon tegenaan. Dat had ik nu dus..
Nadat ik dat sieradenrek had gezien, zocht ik zelf stad en land af om ook zo'n handig ding te vinden, maar tevergeefs. De enige exemplaren die ik kon vinden vielen niet in mijn  smaak, want die zouden niet mooi in mijn kamer staan. Dan zou dat rek binnen de kortste keren toch weer verdwenen zijn uit mijn kamer, dus dat is simpelweg mijn geld niet waard.



Tadaaa! Dit is dus het nieuwe exemplaar wat nu groot uitgestalt staat in mijn boekenkast. De middelste plank uit mijn boekenkast, hiernaast ook de plank waarbij ik het makkelijkst kan, staat dus ook niet vol met boeken maar met dit rekje, mijn parfums, een aantal tubetjes en een mok waar al mijn kwasten in staan. 
Ook weer eens anders dan alleen maar boeken! 

Op deze zilveren boom passen uiteraard niet al mijn sieraden. Daarom hang ik de sieraden op die ik vaak gebruik. Lekker handig en snel te pakken!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten