donderdag 12 juli 2012

Swatches: Catrice 420 Dirty Berry

Al een hele poos wilde ik een paarsachtige nagellak hebben, maar van kopen kwam steeds niets. Tot dat in eens een vriendin van me met deze nagellak kwam aanzetten, what a sweetheart!

Daarom verdient deze nagellak wel een mooie swatch blog.


Ik vind deze nagellak echt mooi door de glitters die erin zitten. Wel was ik bang dat deze paars/grijze kleur mijn handen ook grauwer zouden laten lijken. Dit vind ik ook zelf een beetje. Bij bijvoorbeeld een roze kleur zien mijn handen er bruiner uit. Kleurencontrast hè.


Het droogt heel snel en op bovenstaand plaatje heb ik twee coats gebruikt.
Bij één coat kan je echt merken dat hij nog niet goed dekt. Op deze foto kan je zien hoe de dekking eruit ziet met één coat: 

Je ziet dan duidelijk nog de nagel er doorheen en geeft ook een streep effect. Maar doordat deze lakjes zo snel drogen kan je al snel de tweede laag erop doen. 

Voor de prijs van €2.50 vind ik dat deze lakjes erg goed. Al chippen ze al wel sneller dan andere nagellakjes die ik heb. 

2 opmerkingen:

  1. Wat een super leuke lak!
    Volgens mij kosten de lakjes trouwens 2.50 euro

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oepsie foutje! Ik denk dat ik er dan toen twee voor €4,- had gekocht hihi!

    BeantwoordenVerwijderen