maandag 20 augustus 2012

Opgemaakte producten: Augustus

Door het mooie plus ook erg warme weer zitten we de afgelopen weken niet vaak achter de computer. Heerlijk in het zonnetje zitten en erg zomerse activiteiten doen zijn de eerste prioriteiten nu. Immers kunnen we ook 's winters tijd achter onze pc's spenderen. Nu dus even een zomerse post over mijn vakantieproducten die ik heb opgemaakt.


Deze vier producten zaten onder andere in mijn toilettas tijdens mijn vakantie in Oostenrijk. Hierover zal ik binnenkort meer vertellen, want wat een prachtig land is dat zeg! Ik wil zeker terug.

Als eerste zien we een mini travel tubetje van Shiseido.
De Shiseido Benefiance dagcrème met SPF 15. Vooral dat laatste is handig in de zomer! Ook heb ik een heel snel geïrriteerde huid dus ik kan er niet vanalles op smeren, dit hiertegen, is echt een wondermiddel. Op andere beautyblogs lees ik nooit vaak over dit merk, terwijl ik er echt verzot op ben. Ik ken dit merk dan ook via mijn moeder (die trouwens echt een hele Shiseido stash heeft) en die kent het weer een beetje via mijn tante. Het is een beetje het merk van de familie geworden ondertussen. 
Deze crème smeert heerlijk en ruikt ook nog eens lekker. Een best wel vloeibare crème is het wel die snel wordt opgenomen door de huid. Dat is erg fijn want het geeft ook tijdens het warme weer niet voor vlekken.

Als tweede zien we mijn Adiddas Fresh Vibes Woman Eau de Toilette. (Mond vol woorden haha!)
Het is een erg zomerse geur, erg fris. Helaas kon ik hem op vakantie niet heel vaak op want het trok allemaal vliegjes aan. De geur is een combinatie van citrus en een licht fruitige geur. Ik zal deze geur niet meer kopen omdat het niet erg speciaal was. Het is een geur die ook als toiletspray door zou kunnen gaan en na een uur rook je hem al niet meer, beetje jammer. 

Ten derde: FA Shower Gel Natural Rose & Passionflower
Dit was een miniflesje van 50 ml. Erg handig om mee te nemen! Ik had dit formaat ook expres gekozen om mee te nemen op vakantie, zo had ik meer plek voor andere dingen. De naam "Rose & Passionflower" zegt eigenlijk al waar de geur naar ruikt. Je ruikt echt heerlijk naar rozen. Ik heb deze badgel dan echt ook al heel vaak gekocht. 

Als laatste de Schwarzkopf Gliss Kur Anti-klit spray.
Ik denk dat ik deze Anti-klit sprays al vijf jaar gebruik. Een meisje uit mijn klas toentertijd leende hem eens aan mij uit toen ik op een zwemfeestje erg last had van klitten in mijn haar. Nu verzorg ik mijn haar stukken beter en toch gebruik ik deze spray nog steeds. Het voed mijn haar goed, laat mijn haar meer glanzen en het voelt ook stukken zachter aan. Ik heb zelf twee verschillende anti-klit sprays van Schwarzkopf in gebruik: De 'Hair Repair" van hierboven en de roze "Silk and gloss" editie. 
Tip: Als je deze spray gebruikt, spray niet te veel, anders wordt je haar snel vet. 

Wat zijn jouw favoriete producten van afgelopen maand?





Geen opmerkingen:

Een reactie posten