vrijdag 6 juli 2012

Shoplog 6 juli

De afgelopen week heb ik een aantal keren de winkeltjes bezocht in Vlaardingen, Schiedam en Rotterdam. Hier dus ook een paar dingetjes die ik echt niet kon laten liggen!


Als eerste linksboven is mijn nieuwe liefde te aanschouwen. Ik hou zo van uiltjes! Vandaar dat ik deze ring niet kon laten liggen. De ring heb ik bij Bijou Brigitte in Schiedam vandaan. Mijn liefde voor uilen is ontstaan door de Harry Potter serie. De mooie witte Hedwig is dan ook de uil waar ik het over heb.
Helaas is de kleinste maat ringen S die ze daar verkopen en doordat mijn vingers net zo dun zijn als satéstokjes, moet ik deze ring altijd om mijn middelvinger dragen want anders verlies ik hem. 


Daarnaast zien we het Celine Dion Signature geschenkset. Toen ik deze parfum en bodylotion binnen had, was ik helemaal verrast door de geur. Ik verwachtte eerlijk gezegd een beetje een doorsnee geur bij, doordat de fles er ook simpel uitziet. Maar hoe ruikt hij nu?

Topnoten: mimosabloesem, Pink Lady-appel, fruitige aroma’s van guave fruit
Hartnoten: Indiaanse jasmijn, rozen, magnoliabloesemBasisnoten: sensuele muskus, amberhout, sandelhout



De geur beviel mij verassend goed! Hij is zoet, sappig en fruitig tegelijk! 



Linksonder zijn mijn nieuwe standaard nep-zilveren oorbellen te aanschouwen. Nadat ik bij de kledingafdeling bij de H&M klaar was, vond ik het accesoire gedeelte ook de moeite waard om te bekijken. En wat ben ik blij dat ik daar even ben langs gelopen zeg! Ik ben al heel lang op zoek naar zilveren oorbellenringen, maar steeds kon ik niet slagen. Of ze waren te klein, of echt extreem groot dat ze op m'n schouders lagen. Nee.. het perfecte oorbellenpaar kon ik niet vinden, tot dat ik dit paar tegemoet liep in de H&M. Vooral voor de prijs €1.95 had ik ze snel van het rek afgegrist. Finally, they're mine!


Als laatste de blauw/groene oorbellen die ik bij de Six in Rotterdam heb gekocht. Ik vond het een mooi zomers (maar ook leuk voor in het voorjaar) paar oorbellen die je met veel kan combineren. Ook een pluspunt aan deze oorbellen vind ik dat ze erg licht zijn. 


2 opmerkingen: