vrijdag 24 augustus 2012

As Told By Kristel goes international!



From now on I will post in English and in Dutch (which is my native language). So other people outside The Netherlands and Belgium can read my post.

First I'd like to welcome my new readers and I hope you will enjoy my posts. I love to share my passion of make up, fashion and just random stuff with you.
Over the past years I also learned German and French. So feel free to comment in your own language, I will try to figure it out!

Dutch translation:
Vanaf nu zal ik in het Engels en Nederlands gaan bloggen. Zoals jullie al weten is Nederlands mijn moedertaal. Hierdoor kunnen andere mensen buiten Nederland en Belgiƫ ook mijn posts lezen.

Als eerste wil ik mijn nieuwe lezers welkom heten en ik hoop dat mijn posts in de smaak vallen. Ik hou ervan om mijn passie van make up, fashion en gewone dingen met jullie te delen.
De afgelopen jaren heb ik ook Duits en Frans geleerd. Dus je mag ook in je eigen taal antwoorden, ik zal het proberen uit te vogelen!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten